Een lichtje groot of klein, je kunt er ook zelf eentje zijn!
Update Anne:
Hoe het gaat.
Woensdag 10 juni de dag dat ik officieel stopte op Twitter ging ik naar
intuitief tekenen.
Vanmorgen heb ik zeer genoten van intuitief tekenen. Aanvankelijk ging ik er wat verdrietig heen vanwege alle emoties waar ik de afgelopen week mee te dealen heb gehad.
De coordinator en begeleidster vroegen hoe het met me ging en ik vertelde eerlijk wat er aan de hand was. dat ik gister afscheid had genomen op twitter en dat dit me best zwaar viel.
Een groepje pesters die het nodig vonden om mij steeds te bljven achtervolgen en mij de grond in te boren wat oude littekens weer open maakten. Ze begrepen het en dat was fijn.
Tijdens het intuitief tekenen werd ik al snel rustiger en ontspannen en het beeld van een mooie pauw kwam in mn hoofd (hoe kan t ook anders, daar ben ik mee bezig met diamond painting) op de kaart stond een prachtige tekst:
“Ik leer je trots te zijn op je gaven, talenten en schoonheid, en die te tonen zonder dat je afhankelijk wordt van de waardebepaling door de buitenwereld.”
En dat vond ik zo toepasselijk van waar ik nu sta. Ik probeer
me los te maken van het gevoel dat ik anderen blij wil/moet maken met Annes lichtje. Ik wil zo graag dat mensen hun eigen licht gaan vinden en zelf gaan schijnen. Geluk zit namelijk in jezelf!
Deze Pauw staat voor mij voor Trots en de juf zei na afloop:
Je mag zo trots zijn als een pauw! En dat ben ik ook.!
Zaterdag 13 juni ging ik zelfstandig op pad naar de Rozentuin in Doorn
Met de bus.
Vanmorgen op pad gegaan naar de rozentuin in Doorn. Ik ging met de bus wat prima ging.
De tuin ligt niet ver vh centrum dus qua loop afstand was t te doen voor mij.
De tuin zelf was prachtig en stond vol in bloei. De insecten vlogen blij van bloem tot bloem.
T rook zo sterk naar rozen dat zelfs ik t kon ruiken. De rozentuin is en blijft waarachtig prachtig
Op de terugweg miste ik net de bus dus ik ging nog ff boodschappen doen bij de jumbo.
Daarna hoefde ik gelukkig niet te lang te wachten.
Ik stapte een halte te vroeg uit ed chauffeur sloot de deur al voordat ik goed was uitgestapt, t ging maar net goed
Ik kwam de tekenjuf vd woensdag nog tegen en liet haar de mooie foto's vd tuin zien die ik gemaakt had. Daar wilde zij ook nog weleens heen. Blijft wonderlijk hoe weinig mensen eigenlijk weten van deze magische tuin! Minder weergeven
overigens ben ik voor wie mij mist op fb te vinden onder Anne Houtsma!
Over t college dat ik op 8 augustus voor 300 huisartsen in opleiding mocht doen
Maak jouw eigen website met JouwWeb